torsdag 23. april 2009

Ting Tar Tid

Da jeg har vært totalt utslått av svangerskapskvalme siden slutten av februar har det ikke vært overskudd til noe som helst :S
Altså ikke noe husarbeid, ikke jobb, ingen blogging...

Men siden jeg som sagt har bestemt meg for å blogge her fra nå av tenker jeg å benytte anledningen til å poste noen bilder :)








Denne islandske klukkaen har jeg strikket to av :) en i fargene som vist på bildene og en i koksgrå.
Den i grått var helt klart penest, men rakk ikke å få bilde av den før eieren "gjorde krav" på den :)


Før jul var jeg sammen med en kollega og hadde stand på en julemesse :)
Her er to bilder fra den store happeningen :)



Denne søte tunikaen har jeg forelsket meg helt i!
Den er strikket i alpakka garn og jeg har strikket mange i flere ulike farger.
Men jeg falt fullstendig for denne "retro-rustrøde" fargen :)

På pinnene nå sitter en pingvindress fra Dalegarn som er så utrolig nydelig!
Bildet kommer så "fort" det lar seg gjøre ;)
Ha en flott dag!


Ingen kommentarer: