søndag 23. august 2009

Bursdag og bilderas =)

Jeg hadde bursdag for noen dager siden og har så lyst å vise frem noen av de flotte gavene jeg fikk =)
Så nå som jeg har et øyeblikk jeg er i form vil jeg dele mine gleder med dere =)


Fikk mange flotte blomster, den helt til venstre er faktisk en -lilla kål-!






Mange flotte farger som pryder stuen min nå ja =)











Fra mamma, pappa, søster og bror fikk jeg blomstene, serien the Tudors, kurv til å garn i :) og boka myk start *kløøør i strikke fingrene*
*

Fra tanter og onkler ble det myyye garn =) *klør enda mer i strikkefingrene*













Fra Kjærestemannen <3>
Fikk også en ammeskjorte fra Boob som jeg har siklet på hver gang vi har handlet babymix ;)

Og ikke minst en iPod!! *snille kjærestemannen* =D



Nå ser jeg bare frem til å bli frisk, så jeg kan blogge mer om strikking og ikke minst strikke mer...

Har fått beskjed fra legene at i tiden fremover må jeg bare kose meg de timene hvor formen er bedre enn dårlig og leve på det...

I denne tiden skal man egentli ruge, kose seg og lade opp til et nytt familiemedlem, så det er litt kjedeli :( Heldigvis har jeg god støtte rundt meg fra familie og ikke minst min samboer som har vært helt fantastisk god =) *klemmepå*


Nå skal jeg gå i sengen, slappe av og se om jeg får lest litt bok :)


Ønsker alle en flott kveld!



1 kommentar:

Hilde sa...

WOW, gratulerer så mye med en liten jente! :-) Hun kom jo tidlig, må ha vært litt rart sikkert å føde såpass tidlig, var du klar mentalt og gikk fødselen bra? Uansett gratulerer så mye med nurket! :-) Håper min velger å komme litt før så jeg igjen kan få en god natts søvn..eller det var kanskje da det hele starter med søvnløse netter, hehe..