fredag 25. juni 2010

Back in buisness :D

Da er jeg en god del bedre, både i formen og i kroppen :)
Jeg har sånn smått begynt å strikke igjen :D *jippi*
Har startet på en Fuglemamma body, som skal gis i barselgave til en kommende vinterbaby :)
Poster bilde så snart den er ferdig!

Ingen bilde på still ligth tunikaen heller... Kanskje like greit, for den går det treeeigt med :S
Hadde glemt at jeg er allergisk mot å gjøre ting samtidig med andre.., en av grunnene til at jeg har kjøpt Dan Brown sine bøker, men ikke har lest de enda ;)
Men noen masker er strikket, så jeg får ta tiden til hjelp :)

Vinneren av sjokkispremie ble trukket med god hjelp av randomizeren jeg googlet meg frem til :)
Tallet som kom frem var 6 og den 6.kommentaren kom fra Beate!
Send meg en mail på sih027 at post.uit.no med adr så skal jeg sende dg sjoooookkis :D


En bloggoppdatering med bilder kommer kanskje snart :D

Ønsker alle en god sommer!!!

2 kommentarer:

Hilde sa...

Har akkurat vært inne i en kreativ bølgedal selv, hvor lysten rett og slett var borte. Fra andre blogger å dømme, så er vi ikke alene om det. Mye færre blogginnnlegg på sommeren, flust rundt juletider, hehe! Det skal jo liksom være avkoblende og artig, hvis ikke er det ikke noe gøy! Men nå har lysten kommet veldig tilbake for min del, deilig, men var noen slappe måneder før det. Åh så koselig med trøstepremie, skal sende deg adressen min på mail :-)

Greta sa...

Hei :). Syns alltid det er så hyggelig med nye bekjentskaper :). Fin blogg du har. Og såmasse fint du strikker unge jenta. Du er ca like ung som yngste barnet mitt. kikke gjerne på hennes blogg også.http://buhagendesign.blogg.no/
Ho skriv ikkje mye akkurat i bloggen sin, men det ho legg ut er bra, syns mor hihi.
kjem til å besøke deg oftere. så eg legg deg til på bloglovin, så ser eg når du legg ut innlegg. klem