lørdag 19. mars 2011

Dilla på lilla?

....trodde jeg i alle fall...
Jeg har vært veldig overbevist om at jeg har hatt over middels dilla på lilla, men er dette motbeviset?
Bildet er tatt fra det som per i dag er strikkeoppbevaringsplass... I den største åpne delen av en reol, å ha en kurv lett tilgjengelig for småfingre, har vist seg svært upraktisk (og til tider skummelt, når det er gøy å springe med strikkepinner....)

Er det dette som kan kalles for en grå hverdag? :)


Det er desverre ingen ferdige prosjekter å vise til, men jeg kan melde om maaaange prosjekter jeg har begynt på ;)
*Stor hals, 2 par sokker, monsterbukse, liten genser, Still Ligth
og noen påtenkte prosjekter
*Kjæreste Kjekkas genser, Space Invader genser

Så får vi se da ;) va neste innlegg bringer ;)

2 kommentarer:

pakkalakka sa...

Hadde akkurat samme oppdagelsen for ei stund sia, trodde jeg bare strikka blått til meg selv - men når jeg gjorde ei opptelling var det altså forbausende mye grått..?!

*knis*

Mette sa...

Det er fordi yndlingsgarnet blir så fort oppbrukt at kun det grå blir liggende igjen det! ;)