fredag 12. august 2011

Gensere og hverdagsoppdatering

Fleeere kjekkaser ;)

Her er det storproduksjon av kjekkasgensere :)
Den grå strikket jeg i bursdagsgave til min bestevenninnes sønn og den røde er til hennes tantebarn som kommer til verden i disse dager.

Garn: Nepal
Pinne: 4,5 og 5
Str: Grå ca3år og rød ca1år












Denne høsten har jeg, faktisk!, vært i skogen å plukket blåbær, det var Bøllefrøkna særs fornøyd med!! :D

















I tillegg har jeg i dag fått forskuddsbursdagsgave fra Bøllefrøkna og Kjærestemannen :D
Ny, LILLA ;) skolesekk, er kjempefornøyd med den! Er mange lommer å lure en bunning med seg på skolen her ;)

Ha en flott helg :) Her skal vi kooose oss max før skole og barnehagestart :)

2 kommentarer:

Greta sa...

Så flotte gensere. Har hatt planer om å strikke slike gensere. Dei er så fin. Men ...Det er så mykje eg har lyst til å lage, og så vert det mest oppdrag. Men ein gong skal eg lage slik.
Tøff sekk. Lykke til med skulestrat. Kva studie skal du til på?.

Strikkelena sa...

Så fine gensere, de som får dem i gave er heldige!