torsdag 5. august 2010

Pakker - pakker - pakker =D

Jeg har fått mange pakker i postkassen den siste tiden =D


Jeg starter med den hyggeligste gaven =D
Den kom i posten i dag og er fra Hilde.
Hun sendte meg mye snoppis :D
2 nøster Spire, et hittil ukjent garn for meg, men gleder meg enormt til å prøve det :) skal bare finne det perfekte prosjektet ;)
Fikk også 2 pakker Kool-Aid (spennende!), marimekko servietter, kort og knapper, de søøøøøte knappene :D Ble litt forelsket i de!
**Tusen takk for en flott gave Hilde!
I de andre pakkene, som jeg har bestilt fra Kina via eBay :D
var det maaange strikkepinner, det kostet meg like mye for alle de pakkene, som det koster for en pakke med bambuspinner i garnbutikken!!
Grønnt garn :) Tre hesper nydelig grønnt garn som skal bli stømper til mamman min tenker jeg ;)
Og sist og aller minst et nøste lilla cashmere...
Det ser stort ut på bilde.
Det så stort ut på eBay bilde og.
Men det er så liiiiite....
Kan nok være fordi tråden er så tynn at man sikkert må bruke pinne 1,5....
Men for en hærlighet!!! som jeg gleder meg til å ta fatt på :D
Har strikket ferdig en Kjærlighet på pinne fra Tora Frøseth, men ikke fått tatt bilde av den, så den må ligge til neste innlegg ;)

2 kommentarer:

Greta sa...

Hei ! Så masse flott garn og strikkerpinner. Spennde alt garnet og helt ukjent for emg. det er spennde å prøve. Eg skulle ønske eg ikkje var så redd for å bestille på nettet, men kommer kanskje over den sperren etter kvart eg og. For eg bestiller reiser og alt anna, men ikkje noe som har med strikking å gjere. Rar gammel dame hehe. Gleder meg til å sjå det ferdige prosjektet og alt det kjekke du skal lage av dette nye garnet. klem

Miriam sa...

Så mye fint du hadde fått i posten!
Hvem kjøpte du strikkepinnene av? Har aldri kjøpt noe på e-bay, har nok en liten sperre for å bestille fra noe jeg ikke er sikker på er trygt.. ;)