søndag 24. januar 2010

Strikking :D


Starter innlegget med et bilde av en dress som er strikket til Vilde og som er mye brukt :D
Klarer ikke huske om den har vært blogget tidligere :S
Den er i alle fall veldig flott i kaldt januarvær :)
Strikket i lilla freestyle.
Neste bilde er av Owl genseren til Vilde.
Den er strikket i samme garn og farge! som dressen.
Syntes at den var så stilig, måtte strikkes og ble ferdig på under to dager!! :D
Den er strikket i str 6 mnd, men den minnet litt for mye om en tvangstrøye på, så jeg fikk knipset bilde med Vilde inni, samtidig lovet jeg at hun skulle slippe å ha den på flere ganger, så nå legger jeg snart opp til en nye og større :D













Har også fått strikket en hvit leace leaf hat :)
Skal strikke en til, som også skal i gave, så blir det nok en leace leaf pause en liiiten stund :)

Ha en flott uke alle sammen! :D











2 kommentarer:

smarie sa...

Så flotte ting du har laget ;o) Heldig liten jente som får så flotte plagg ! Ha en flott mandagskveld.

Kanussel sa...

Næmmen strikker du tvangstrøye til lillefrøkna? Men du, om du strikker en som du kan ha når hun blir sånn ca 12-13-14-15 år så tror jeg du får bruk for den da. Hehe, jeg vil gjerne ha en i strørrelse 12 og til gutt.... Uansett fin dress hun har fått og brukt masse. Ha ei flott uke :-)