onsdag 6. januar 2010

Utfordring.. :)

For snart to måneder siden ble jeg utfordret av Smarie, men har faktisk ikke lagt merke til det før nå nettopp (merklig nok, da hennes blogg er en av de jeg tittet innom rett som det er..)
Vell, jeg tar utfordringen!

*3 ting jeg husker som om det var i går
--> Første gang jeg møtte kjærestemannen (på en uteplass, og vi møttes ikke mer før det var gått over ett år!!)
--> Fødselen til Bøllefrøet (som er født stjernekikker)
--> Da jeg etter en firmafest satt i en dusj, ringte kjærestemannen og spurte om han ikke kunne komme å hente meg NÅ? (dette var 0530, på et hotell ca 5 mil hjemmefra... og han var nettopp sovnet etter å ha kjørt Tromsø-Vadsø t/r non stop...)

*3 ting jeg liker godt
--> Sjoookolade
--> Strikke
--> Varm sommer

*3 ting jeg misliker
--> Lage mat
--> Vinter (litt dumt å bo i Tromsø da)
--> Feste tråder *grrr*

*3 blogger jeg besøker daglig
--> http://felisistrikker.blogs.no/
--> http://tara-happyinpink.blogspot.com/
--> http://hildesnybegynnerblogg.blogspot.com/

*3 sanger jeg hører på for tiden
--> ¨se på alle dyrene som er her¨
--> Stop - Ane Brun
--> diverse Thomas Dybdahl

*3 TV-program jeg ser på for tiden
--> Gilmore Girls (begynte atter en gang på 1.sesong *Joy*)
--> Army Wives
--> Grey's anatomy

*3 venner jeg vil sende denne videre til
Wainnjah, Hilde og "Hilde og gutta"

1 kommentar:

Hilde sa...

Er det meg Hilde, du gir utfordringen? :-) Tar gjerne den jeg :-) God nytt år til dere også, her går det fort i svingene om dagen, lilletjukken har blitt tre måneder og har blitt en enorm baby (fars gener, hehe). Den blå jakken er enda for stor, så den kan han heldigvis bruke gjennom hele vinteren! Husker ikke hva slags garn jeg brukte, men det var ekstra fin merinoull, litt tykt garn.