torsdag 8. april 2010

Bursdagsgave

Jeg liker å strikke.
Jeg synes selv at jeg strikker mye fint.
Jeg liker å gi gaver.

Mest av alt liker jeg å gi gaver som jeg selv har laget :) **Jeg blir så stolt når noen liker det jeg har strikker og ikke minst når jeg kan se at det blir brukt ;)


Disse pulsvarmerene fikk husverten min i bursdagsgave nå :)
Mønsteret fant jeg hos frk.Badegakk og de bærer det fine navnet Augusta.
Jeg syntes de så fryktelig kompliserte ut, men de var veldig enkle å strikke :D
Tusen takk Badegakken for at du deler det fine mønsteret med andre strikkedamer ;)

2 kommentarer:

Strikkelena sa...

Så fine pulsvarmere, veldig søte med pynt. Jeg har strikka sånne flere ganger, liker det mønsteret godt. God helg! :-)

Frk.Badegakk sa...

Ingen årsak! Så flotte de ble! Synes de gjør seg godt i kortere varianter=D