fredag 16. april 2010

Sokker

Det er ikke til å legge skjul på, at "læsta" er noe av det værste jeg strikker *blæh*
Men når lillebror ønsker seg nettopp det, er det bare å trå til :)
Her er de på mine dameføtter, stooore til meg men jeg håper at de passer perfekt til han ;)
Å strikke sokker til småe babyføtter derimot, er koslig strikk :)
Dette er madam møller sokker fra Nøstebarn, strikke i angoraull, myke myke sokkene!
De med lilla pynt er gitt bort til en søt liten Ronjajente :)

Når jeg strikker på større prosjekter, trenger jeg litt slikt strikketøy som blir raskt ferdig.
Jeg liker å se resultater og gjerne fort, helst i går :P

Disse med turkis pynt skal i gave til en ny liten herremann :)


Ønsker dere en riktig god helg :D

1 kommentar:

linda`s strikkeblogg sa...

Det var kjempe søte baby sokker:)