onsdag 9. februar 2011

Pakke Pakke :)


For noen dager siden dumpet en pakke ned i postkassen min :D
Den var fra Papirkurven (NSF), hvor jeg vant i forbindelse med julekalenderen på NSF :D

Fikk 100gr rosa garn fra Tedman & Kvist, 2 skjønne knapper, grønne perler og pent bånd :)
Garnet skal jeg prøve å gjør om til en TøyseTopp fra Pickles (nærmere sommer ;)







Bøllefrøkna har også fått pakke!
Bestemor har kjøpt votter til henne :)
Bøllefrøkna er som noe her har fått med seg veeeldig glad i pakker ;)
Nå har hun også fått øynene opp for mysteriet "kle av og på seg Selv"! og da er votter flott :)

Skulle ønske jeg kunne strikke mønsterstrikk med to eller flere farver... Men tror jeg venter litt til før jeg hopper i den utfordringen ;)




Før hele "lær strikking med flere farver mønster" bruker jeg heller noe av strikketiden min på dette teppet :D
Det er et zikkzakk teppe fra Pickles. Bestilte garn fra Pickles, fire nyyydelige farver tørr jeg påstå ;) Planen var at dette skulle bli "pausestrikk" - det man strikker på når man er lei det man må få ferdig og/eller trenger variasjon fra et drøyt og kjedelig prosjekt...
Her blir det sjelden slik som planlagt, nå klarer jeg nesten ikke legge fra meg teppet :S
Og jeg som har sååå mye som skulle vært ferdigstilt i februar..... Deriblandt en Still Ligth som jeg ikke har begynt på enda :(











Flotte friske farver :D

2 kommentarer:

Greta sa...

Blir ikkje ting som ein planlegg, så får ein gjere om planane slik at dei passer med virkligheita :0). Det vert spennde å sjå toppen når sommeren kjem. gler emg til sommaren uansett. Ha ei fin veke vidare

gyldenkron sa...

Så fine farger på garnet. Teppet blir nok supert. Og hva om teppet blir ferdig før still lighten da? Er ikke poenget å kose seg med strikketøyet, selv om planene endres litt? ;) Kos deg med teppet, du. Ha en herlig uke