tirsdag 5. april 2011

Ferdige strikkeprosjekter :)


Midt oppe i alle de grå prosjektene, måtte jeg ha litt farver :)
Derfor ble det sokker til Bøllefrøkna.


Pinne: 3,5
Garn: Sisu (kjøpt på tilbud)
Mønster: Eget



























Grå hals, strikket i bursdagsgave til tanten min. Myk og deilig!
Pinne: 5
Garn: Alpakka garn, Du Store Alpakka
Mønster: Eget
























Endelig ferdig med denne genseren til Bøllefrøkna :D
Frem til mønsteret, brukte jeg to dager, mønsteret derimot.... Brukte jeg nok tre uker på. Det var kjedelig og lite motiverende.
Dermed ble genseren strikket på sånn litt innimellom, men i går kveld fikk jeg nok og gjorde den ferdig.
Er veldig glad for det nå ;) Bøllefrøkna derimot, skulle på ingen måte ha den på, så om den passer gjenstår å se..

Pinne: 3
Mønster: Husker ikke helt, men er fra et Viking hefte
Garn: Baby Alpakka fra Viking

3 kommentarer:

Greta sa...

Her var det masse fint. flott genser. håper bøllefrøkena vil ha den på snart dea :0).
Sokkene var skjønne og det var halsen også. Ikkje verst med eigenkoponerte oppskrifter. Du er flink syns eg

pakkalakka sa...

Genseren ble skikkelig fin da!! :)

Deilig alpakkahals og vårspreke sokker! :)

Hilde sa...

Kjempefine sokker, egenkomponerte disse også? Det er ikke det samme mønsteret som de andre du har laget? Uansett kjempefine, og kult garn! Fin genser også, synd lillebølla ikke vil prøve da, hehe. De kan være fryktelig sta disse små, men de glemmer fort heldigvis :-)